وبلاگ خاله نسرین

من متفاوت هستم

وبلاگ خاله نسرین

من متفاوت هستم

سیسمونی

بانام خدای مهربون برای خرید سیسمونی نوه عزیزم رفتیم .شبیه این سرویس خواب نوزاد را با عشق زیاد سفارش دادیم .امیدوارم به سلامتی ازش استفاده کنه .



نظرات 3 + ارسال نظر
خاله نسیم D: یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:47 ب.ظ

به به واقعا قشنگه. خوشم اومد. مدلش خاصه. اما این رنگی که نیست ها؟ سبزه؟ هر دو کمدشو سفارش دادین؟ خیلی خوشگله انشالله به سلامتی استفاده کنه.

مدلش همینه فقط رنگش سبز و سفیده. دکور عروسکیش فرق داره.خوشحالم که خاله نسیم هم پسندید

مه سا شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 ب.ظ

من که عکسی نمی بینم خوشحالم که خوشحالین به سلامتی

نگین پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:04 ب.ظ

به به چه وبلاگ قشنگی.

مامان جونم به خاطر تمام زحمت هایی که برای من میکشی ازت یه دنیا ممنونم.می دونم هیچوقت نمی تونم جبران کنم.اما همیشه دوست دارم.

قابل دختر عزیزم رو نداره.من وظیفه مو انجام میدم. امیدوارم خدا از من راضی باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد