وبلاگ خاله نسرین

من متفاوت هستم

وبلاگ خاله نسرین

من متفاوت هستم

الهی

الهی و ربی من لی غیرک ؛
خداجونم
نه من آنم
که ز فیض نگهت چشم بپوشم
نه تو آنی
که گدا را ننوازی به نگاهی
در اگر
باز نگردد نروم باز به جایی
پشت دیوار
نشینم چو گدا بر سر راهی
کس به غیر
از تو نخواهم چه بخواهی چه نخواهی
باز کن در
که جز این خانه مرا نیست پناهی
....
من که
از کوی تو بیرون نرود پای خیالم
نکند فرق به حالم !
چه برانی چه بخوانی
چه به اوجم برسانی
چه به خاکم بکشانی
نه من آنم
که برنجم نه تو آنی که برانی

نظرات 5 + ارسال نظر
مسعود جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:26 ق.ظ

سلام. اومدم تو وبلاگت مامانی ببینم چه خبره. یه پرده باز شد اولش . اوی :))

خوشحال می شم گاهی بیای به مامانت سربزنی.

نگین شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 ق.ظ

عجب قالب محشری گذاشتین مامان

ممنون دختر عزیزم

ناهید سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:09 ق.ظ http://www.mnmohana.blogfa.com/

به امید روزی که عشق بر همه پیروز شود و در دل همه شکوفه ای داشته باشد

خاله جونم سلام
وبلاگتون خیلی قشنگه و پر محتوا. تبریک میگم.
براتون آرزوی موفقیت و سلامتی و شادی دارم.

سلام ناهید جان
شما لطف داری .منم از وبلاگتون دیدن کردم . از خوندنش لذت بردم.
امیوارم به آرزوهای قشنگت برسی.

یه دیوونه سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:41 ق.ظ http://www.divune-khune.loxblog.ir/

سلام خاله
بسیار زیبا بود...
باز کن در
که جز این خانه مرا نیست پناهی
در ضمن تولدتون هم با کمی (البته با کمی که چه عرض کنم) با کلی تاخیر مبارک
انشاا... همیشه سلامت باشید و شاد
ما رو هم خیلی دعا کنین که بد جور محتاج دعاییم
یا حق

سلام .دوست عزیزم
همیشه به وبلاگت سر میزنم. نوشته های خوبی داری.
ممنون امیدوارم شما سالهای سال با سلامتی و خوبی و خوشی زنگی کنی و خوشبخت بشی.

[ بدون نام ] یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:33 ق.ظ

سلام شعرقشنگیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد