وبلاگ خاله نسرین

من متفاوت هستم

وبلاگ خاله نسرین

من متفاوت هستم

تولدم مبارک

با حاصل جمع عمرهای سپری شده هم نمی توان یک لحظه زندگی کرد .
حاصل جمع شبها هم نمی تواند دامن سفید خورشید را به اندازه یک سر سوزن لکه دار کند
زمان حاصل جمع گذشته و آینده است .
بار زندگی را با رشته عمرم به دوش می کشم
تولدم مبارک

نظرات 3 + ارسال نظر
مشاهیر ترک چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:34 ب.ظ http://mashahirazaritork.mihanblog.com

تولدت مبارک

مهرگان پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ق.ظ

تولد عمه نسرین گل گلاب مبارک
منزل نوهم مبارک سور فراموش نشود

متشکرم مهسا جان
بلاخره خانه خریدیم کلی هم زیر قرضم
هروقت مشهد بودم با خانواده همگی تشریف بیارین
خوشحال می شم

مهرگان شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:03 ب.ظ

تا باشه از این قرض و قوله های خوش یمن باشه کاش ما هم از این قرض ها داشتیم
خوونه تون هم خیلی خوشکل و بزرگ بود مبارکتون باشه
از سر فرصت کمی تزئینات مدرن تو خونه به کار ببرید خیلی خوب میشه من اگر همچین خونه ای داشتم کلی دیزاین میکردمش از سر فرصت شما هم با دختر خانومای با سلیقه تون بیکار نشینید

قربونت برم برادر زاده عزیزم، وقت کردیم چشم
از راهنماییهای شما استفاده می کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد