وبلاگ خاله نسرین

من متفاوت هستم

وبلاگ خاله نسرین

من متفاوت هستم

شکر

خداوندا ! دستهایم خالی است و دلم غرق در آرزوها، یا به قدرت بیکرانت دستانم را توانا کن یا دلم را از آرزوهای دست نیافتنی خالی کن …

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهران مردانی یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:24 ب.ظ http://saban.blogfa.com

با سلام وبلاگ زیبایی دارید از دست نوشته هاتون لذت بردم ، من خودم شاعر و نویسنده کتاب شعر "درفراق" هستم در اشعارم از اسم نسرین استفاده کردم اگر مایل بودی اشعارم رو بخونی یک نسخه از کتاب رو بهتون تقدیم میکنم خوشحال میشم اگه سری به وبلاگم ویا فیسبوکم بزنی .موفق باشی
یوسفِ روی تو را تا که تماشا کردم
پا درآوردم و در کفش زلیخا کردم
هر چه غم بود به یکباره ز دل بیرون شد
تا که از دیده تو را در دل شیدا کردم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد