وبلاگ خاله نسرین

من متفاوت هستم

وبلاگ خاله نسرین

من متفاوت هستم

❤ من عاشق پدر و مادرم هستم ❤

تو 10 سالگی : " مامان ، بابا عاشقتونم"
تو 15 سالگی : " ولم کنین "
تو 20 سالگی : " مامان و بابا همیشه میرن رو اعصابم"
... ...
تو 25 سالگی : " باید از این خونه بزنم بیرون"
تو 30 سالگی : " حق با شما بود"
تو 35 سالگی : "میخوام برم خونه پدر و مادرم "
تو 40 سالگی : " نمیخوام پدر و مادرم رو از دست بدم!!!!"
تو هفتاد سالگی : " من حاضرم همه زندگیم رو بدم تا پدر و مادرم الان اینجا باشن ...!
بیاید ازهمین حالا قدر پدرو مادرامونو بدونیم ...

 

آداب مهمانی

ایام عید پر است از مجالس مهمانی، و این مهمانی ها هم مثل هر مجلس دیگری، خوب شان خوب است و بدشان بد.یک مجلس مهمانی خوب، درست مثل یک سکه دو رویه است که هم مهمانانش آداب مهمانی را خوب بلدند، هم میزبانانش آداب میزبانی را. شما با این آداب چقدر آشنایی دارید؟
مهمان خوبی باشید
1ـ تشکر یادتان نرود:


2ـ  سرزده نروید مهمانی:

3ـ سر وقت بروید :
4ـ گپ بزنید، بحث نکنید :
5ـ  به میزبان کمک کنید :


6ـ شنونده خوبی باشید :

7ـ گاهی به ساعت نگاه کنید:

8ـ غم و غصه تان را با خودتان نبرید :


9ـ یار کمکی ببرید:

10ـ حواستان به بچه هم باشد:

11ـ گاهی به فکر هدیه باشید:

میزبان خوبی باشید


-1
خوشرو باشید و سخت نگیرید


2ـ مهمانانتان را متناسب دعوت کنید


3ـ بچه ها را از قلم نیندازید

4ـ بابت هر هدیه ای تشکر کنید

5ـ شهرتان را معرفی کنید

می توانید عید بانشاطی داشته باشید اگر...

1ـ انتظاراتتان را تنظیم کنید

2ـ در دنیای بچه ها فرو بروید


3ـ اولویت هایتان را یادداشت کنید

4ـ شرح وظایف را معلوم کنید


5 ـ طعم آرامش را بچشید


6 ـ حساب جیبتان را داشته باشید


7
ـ هدیه بدهید


8ـ تمرین کنید شاد باشید

بخشش

 

دل‌ من محکمه ایست
که به من می‌گوید:
همه را دوست بدار،
به همه خوبی‌ کن،
و اگر بد دیدی،
. دل‌ به دریای محبت بزن و بخشش کن ....