وبلاگ خاله نسرین

من متفاوت هستم

وبلاگ خاله نسرین

من متفاوت هستم

سفر به امریکا ودیدار پسرم بعد از ۵۰۰ روز

خدا را شاکرم که این سعادت را نصیبم کرد بعد از ۱/۵ سال دوری به دیدار فرزندم بروم .

همه ما در زندگی رویاهایی داریم که بعضی هاش دست نیافتنی است .اما من هیچوقت تصوری در مورد سفر به خارج ازکشور ،اونم سفر به امریکا نداشتم .و فکرشم نمی کردم که دیدن پسرم لازمه این همه تشریفات داره .

گرفتن دعوت نامه از دانشگاه و رسوندنش به دستم،گرفتن وقت سفارت  برای مصاحبه ،رفتن به ارمنستان  جهت مصاحبه در سفارت امریکا،مشکلات سفر ،مخارج سفر ،تهیه ارز،ویزا ی امریکا ،انتظار برای کلیر شدن، آژانس ،تهیه بلیط امریکا،هواپیمایی قطر،فرودگاه قطر ،پیدا کردن گیت بعدی برای  سفر به واشنگتن ،۱۳ ساعت در هواپیما ،اینترنت و وایفای فرودگاه،وایبر ،و رسیدن به مقصد و.....

البته خیلی برایم جالب بود ،برای من که تصور مبهمی از سفر به امریکا داشتم تجربه با ارزشی بود .


نظرات 1 + ارسال نظر
ساناز پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1394 ساعت 03:30 ق.ظ http://caimmigrationinfo.blogfa.com/

سلام.وقتتون بخیر. خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم.موفق باشید. http://caimmigrationinfo.blogfa.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد