وبلاگ خاله نسرین

من متفاوت هستم

وبلاگ خاله نسرین

من متفاوت هستم

آدم

آدم های ساده را دوست دارم!

همان ها که بدی هیچ کس را باور ندارند!

همان ها که برای... همه لبخند دارند!

همان ها که همیشه هستند، برای همه هستند!

آدم های ساده را باید مثل یک تابلوی نقاشی ساعت ها تماشا کرد؛

عمرشان کوتاه است!!

آدم های ساده را دوست دارم!

بوی ناب “ آدم ” می دهند

نظرات 5 + ارسال نظر
خاله نسرین سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:03 ب.ظ http://khale-nasrin.blogfa.com

سلام نسرینییییییی. خوبی خالههههههه> آره فکرت خیلی خوب بود. بیاهمو لینک کنیم بعد بگردیم دنبال آدمایی که اسمشون نسرینه و وبلاگ دارن. انجمن خوبی میشه ها....بعد همه چیز توش بنویسیم.

سلام نسرین جان .منم موافقم .به سلامتی همه ی نسرین های خوب

معین جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:47 ب.ظ http://http:/noeem11.com

پرواز شماره ۱۴۴ تهران مشهد سالم به زمین نشست !

مسئولین در حال برسی علت این حادثه هستند !



جدیدترین تابلوی راهنمایی و رانندگی !

جاده غضنفر دارد ! خطر پرتاب سنگ !


مرد یعنی یک جهان بیچارگی !

مرد یعنی یک بلای خانگی !

مرد یعنی آسمانی بی فروغ !

مرد یعنی هرچه میگوید دروغ !

مرد یعنی شوره زاری بی علف !

مرد یعنی عمر زن با او تلف !


به اصفهانیه گفتند با لوستر جمله بساز گفت‌ : دو تا دختر دارم یکی از یکی لوستر



مگسه دور سر ترکه وز وز می کرده ، ترکه می گه : برو جون مادرت ...الان برامون یه جوک درست می کنن !!! =))


با خودم عهد بستم باردیگرکه تورا دیدم،بگویم ازتودلگیرم ولی بازتورا دیدم و گفتم: بی تومیمیرم

[ بدون نام ] جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:51 ب.ظ http:///khale-nasrin.blogfa.com/

پرواز شماره ۱۴۴ تهران مشهد سالم به زمین نشست !

مسئولین در حال برسی علت این حادثه هستند !



جدیدترین تابلوی راهنمایی و رانندگی !

جاده غضنفر دارد ! خطر پرتاب سنگ !


مرد یعنی یک جهان بیچارگی !

مرد یعنی یک بلای خانگی !

مرد یعنی آسمانی بی فروغ !

مرد یعنی هرچه میگوید دروغ !

مرد یعنی شوره زاری بی علف !

مرد یعنی عمر زن با او تلف !


به اصفهانیه گفتند با لوستر جمله بساز گفت‌ : دو تا دختر دارم یکی از یکی لوستر



مگسه دور سر ترکه وز وز می کرده ، ترکه می گه : برو جون مادرت ...الان برامون یه جوک درست می کنن !!! =))


با خودم عهد بستم باردیگرکه تورا دیدم،بگویم ازتودلگیرم ولی بازتورا دیدم و گفتم: بی تومیمیرم

نسیم چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:48 ب.ظ

سلام مامان جونم. چقدر وبلاگتون خوشگل و پیشرفته شده من خیلی وقت ها به اینجا سر نزدم. خیلی اینجا خوبه. هروقت دلم تنگ شد یک سر میام این جا و حرفهای قشنگتونو می خونم. قربونتون میشم . عاشقتونم

سلام دختر عزیزم من به تو افتخار می کنم چون همیشه منو تشویق می کنی.

مهرگان پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:44 ق.ظ

اوه اوه مادر دختر چه دل و قلوه ای میدن و میگیرن
برو خانم دکتر درست رو بخون از بس پول ویزیت دادیم خسته شدیم
نامردی اگر از من ویزیت بگیری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد