وبلاگ خاله نسرین

من متفاوت هستم

وبلاگ خاله نسرین

من متفاوت هستم

❤ من عاشق پدر و مادرم هستم ❤

تو 10 سالگی : " مامان ، بابا عاشقتونم"
تو 15 سالگی : " ولم کنین "
تو 20 سالگی : " مامان و بابا همیشه میرن رو اعصابم"
... ...
تو 25 سالگی : " باید از این خونه بزنم بیرون"
تو 30 سالگی : " حق با شما بود"
تو 35 سالگی : "میخوام برم خونه پدر و مادرم "
تو 40 سالگی : " نمیخوام پدر و مادرم رو از دست بدم!!!!"
تو هفتاد سالگی : " من حاضرم همه زندگیم رو بدم تا پدر و مادرم الان اینجا باشن ...!
بیاید ازهمین حالا قدر پدرو مادرامونو بدونیم ...

 

نظرات 4 + ارسال نظر
نسیم پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 ب.ظ

چه مطالب باحالی می نویسین مامان جونم.
عکستون هم که از همه باحال تره
من در سن 22 سالگی حرفم چیزی بین سن 20 و 25 هست

سلامت باشی مادر........

نائله جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:22 ب.ظ

سلام نسرین خانوم...پست هایی که up میکنید خیلی پرمعنا و تاثیر گذاره...با اجازه شما این پست رو من توو فیسبوک میذارم تا بقیه هم بخونن و این چیزارو بفهمن....

سلام نائله جون ،
معلوم می شه تو دختر بااحساسی هستی که از این مطالب خوشت آمده
و پدر و مادر عزیزت هم حتما به تو افتخار می کنن.

نگین جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:29 ب.ظ

شما بهترین مامان دنیا هستین.و من همیشه شما رو در اعماق قلبم دوست دارم

آرزوی من اینست که لبخند رو روی لبهات ببینم

مهرگان پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:51 ق.ظ

اوه اوه اینجا هم جیگرکی راه انداختن مادر دخترا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد