وبلاگ خاله نسرین

من متفاوت هستم

وبلاگ خاله نسرین

من متفاوت هستم

من دارم مادربزرگ میشم

  

 

نمی دانم چگونه گذشت
ولی می دانم که زود گذشت!
تا چشم بر هم زدم مادر بزرگ شدم
و افتخار من همین عنوان من است!
البته تصور مادر بزرگی با عصا و پشتی خمیده که ندارید!؟

 دلم میخواد هرچه زودتر زمان بگذره و نه ماه تموم بشه و  

 نوه نازم به دنیا بیاد و من اونو توی آغوشم بگیرم و ببوسمش ماچ  

و یاد بچگی مامانش یعنی دخترم بیفتم،  

همه مامان بزرگها میگن نوه از بچه عزیزتره و 

 من میخوام اینو تجربه کنم. 

 امیدوارم و دعا میکنم که سالم و تندرست به دنیا بیاد  

عزیز دلم، قربونش برمقلب 

 

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
مرتضی یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:44 ب.ظ http://kooris-6.blogsky.com/

سلام!چه انتظار زیبایی!

ســـجّـــــــــاد جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:55 ب.ظ http://namaz-sajjad-amireza.blogfa.com

سلام خاله به من هم سری بزن.
من از بلاگتون خیلـــــــــــــــــی خــــــــــوشم اومد.
منتظرم.

نائله خانووووووم:))) جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:14 ب.ظ

به به..چه وبلاگ پرباریییییییی...این پست فوق العاده است...به نگین جون از طرف من هم تبریک بگید....حرف ندارید نسرین خانوووووم:*

سلام نائله جون
خوشحالم به وبلاگم سر زدی .

نسیم پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ب.ظ

ای جاااااااااااانم چه عکس های زیبایی گذاشتید. خیلی با نمکن. من هم دارم خاله می شمممم
خوش به حال نی نی مون که مادربزرگی به باحالی و جوونی شما داره.
فدای نی نی بشمممممم

خوش به حال نی نی مون که خاله به این خوبی داره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد