وبلاگ خاله نسرین

من متفاوت هستم

وبلاگ خاله نسرین

من متفاوت هستم

به همین زودی

به همین زودی از هشتم فروردین پنج ماه از عروسی دخترم گذشت.    

به همین زودی 25 سال از تولد اولین فرزندم گذست. 

به همین زودی 7سال از فوت مادرم گذشت. 

 به همین زودی 8 سال از فوت پدرم گذشت. 

به همین زودی دختر دومم 22 ساله شد. 

به همین زودی پسرم 20 سالش شد. 

به همین زودی ازآشنایی من و همسرم و نامزدی ما 28 سال گذشت. 

به همین زودی از مکه رفتنم 11 سال گذشت. 

به همین زودی از قبولی دخترم در مهندسی کامپیوتر دانشگاه بیرجند 6 سال گذشت. 

به همین زودی از قبولی دختر دومم در رشته پزشکی مشهد 3 سال گذشت.  

به همین زودی از قبولی پسرم در مهندسی صنایع شریف 2 سال گذشت.   

به همین زودی 30 سال از معلمیم گذشت. 

به همین زودی 31 سال از دیپلمم گذشت. 

به همین زودی 50 سال از عمرم گذشت. 

به همین زودی بازنشسته شدم.  

اما من هنوز به زندگی امیدوارم. و آرزوهای زیادی دارم.برایم دعا کنید.

نظرات 2 + ارسال نظر
مـــــ ــهــــا جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:37 ق.ظ http://moha.blogsky.com

تو زندگی حتی ثانیه ها هم زودی میگذره....

نسرین دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:13 ب.ظ http://shaereshab.persianblog.ir

سلام خاله نسرین .وبلاگ شما و نسیم و وبلاگ گروهیتونو خوندم.ایده ی وبلاگ گروهیتون خیلی جالب بود. از شما هم خیلی خوشم میاد .احساسم بهم میگه از اون مادرای فهمیده و فداکارید مثل مادر خودم که مثل شما معلم بودن و الان بازنشسته شدن . من هم امسال پزشکی قبول شدم و از طریق وبلاگ نسیم به وبلاگ شما رسیدم و خوشحالم از اینکه با شما آشنا شدم.اسم من هم نسرین هست دوست دارم بیشتر با شما آشنا بشم . آدرس وبلاگمو براتون میذارم اگه دوست داشتید برام کامنت بذارید.

سلام نسرین گل
از نظری که دادی ممنونم.
ازاینکه هم اسم منی احساس خوبی دارم.و از اینکه شرایط خوبی داری و رشته مورد علاقت قبول شدی از صمیم قلب تبریک می گم مخصوصا به مادر گلت
برای مامانت وبلاگ درست کن و آموزش بده تا تنهاییشونو پر کنه .
خیلی دوستت دارم و برات خیلی خوشحالم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد