وبلاگ خاله نسرین

من متفاوت هستم

وبلاگ خاله نسرین

من متفاوت هستم

بازنشستگی خانم ها

من اول مهرماه به امید خدا بازنشسته می شم.باورش سخته ولی واقعاً سی سال با سرعت برق و باد گذشت.   

همه از من می پرسن که برنامه ات چیه؟ می خوای وقتت رو چطوری پر کنی ؟ منم می گم مثل بقیه خانمای خونه دار که سالها به ما می خندیدن که  

ما از شما بهتر می خوریم و بهتر هم می پوشیم . 

یا از حسادت بود و یا شاید هم واقعاً احساس رضایت داشتن که گمون نکنم. 

اما من تصور هم نمیتونستم بکنم که کار نکنم. 

خیلی خوشحالم که با صداقت کار کردم و شاگردانی داشتم که پس از گذشت سال ها هر بار که مرا می بینن 

 کلی خوشحال شده و قدر دانی می کنن. حتی در روز معلم یکی از دانش آموزان بعد از 25 سال مرا شناخت و برایم هدیه آورد که واقعاً متعجب شدم.  

به امید روز های خوب و عالی

نظرات 2 + ارسال نظر
رحیمی هلری جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ق.ظ http://oxygen-o2.blogsky.com

سلام
شروع ماه مهر را که مطمئنا با خاطرات زیادی برای همه به خصوص شما همراه است را پیشا پیش تبریک میگم - بابت این ۳۰ سال فعالیت هم خسته نباشید.
دل کندن از مدرسه و دانش آموزان سخت است

مهرگان پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:48 ب.ظ

ای ول خاله نسرین دوست دارم .سرت رو نوت انقدرشلوغ نکنه که به وبلاگت سرنزنی ها ما منتظرت هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد