وبلاگ خاله نسرین

من متفاوت هستم

وبلاگ خاله نسرین

من متفاوت هستم

مادر

مادر
مثل، ستاره گان که در آسمان، جا دارد،
مثل، گل که در ساقه ء خود جا دارد،
مثل، حون که در رگهای وجود دارد،
مثل انسان که در زمین جا دارد،
مثل روشنی، آفتاب که در مهتاب جا دارد،
ای مادر عزیز ! محبت تو در دل من جا دارد،
و خودت در زندگی ام وجود داری!

نظرات 1 + ارسال نظر
شاهین یک جوان(خواستگارها-خیانت-سین چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 ب.ظ http://shahinzavi.blogsky.com/

سلام خاله نسرین ممنون که اومدی
اولا روز مادر رو تبریک میگم بعد روزه معلم رو همچنین(درسته 20 روز گذشته)پدر مادر خودمم فرهنگیند و هر 2 بازنشسته(راستی مدیر مدرسه کادو چی داد به بابای من که کارت 40 هزار تومانی دادند نمیدونم پارسیان بود یا چیز دیگه)
عروسی دخترتم تبریک میگم.دیگه داماد دار شدی باید هر 5 شنبه ها یا جمعه شام بذاری و بگید دخترم با همسرت بیا خونه ما

انشا خودت و بچه هاتم موفق باشند بازم بهم سر بزن
انشا.. از اون دخترای خوب و نجیب که گفتی تو خونه نشستن نسیب همه اقا پسرای خوب بشه
بازم بهم سر بزن یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد