وبلاگ خاله نسرین

من متفاوت هستم

وبلاگ خاله نسرین

من متفاوت هستم

سی سال کار

باورش مشکله ولی واقعیت اینه که امسال سال آخر کارمه .من سی ساله که 

 

 معلمم .سی سال . انگار همین دیروز بود که دانشجو بودم. من در دی ماه 1360 وارد 

 

 تربیت معلم شهید کامیاب مشهد شدم. اولین دوره تربیت معلم بعد از پیروزی انقلاب  

 

اسلامی بود . دوستانم سوسن و ناهیدو معصومه و ترانه و فاطمه و مریم و از همه مهمتر و  

 

عزیزتر زهره .الان که سی سال از اون موقع می گذرد دلم واقعاً هوای دوستان  

 

کرده .دلم میخواهد دور هم باشیم و تجدید خاطره کنیم . از زندگی ،از همسر، از بچه  

 

هامون بگیم .و گذر زمان را برچهره ببینیم . کاش دوستانم پیدا می شدند و یادی از من  

 

هم می کردند. اگر خدا بخواهد من در مهر 1390 بازنشسته می شوم. برایم دعا کنید.

نظرات 3 + ارسال نظر
نسیم چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:43 ب.ظ http://doctor-koochooloo.blogsky.com

سلام مامان جونم. چه قدر زیبا نوشتید. دوست دارم زود تر من هم همه مراحلو طی کنم و به مرحله شما بودن برسم. بعد بشینمو گذشته ها مو مرور کنم. و با دوستامون دور هم جمع بشیم. مامان جونم من دوست دارم . عاشقتم.

پرنده خانوم یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:01 ب.ظ http://purelove.blogsky.com

براتون آرزوی سلامتی میکنم نسرین عزیز:)
اتفاقی به وبلاگتون رسیدم

ممنون پرنده خانوم

با آرزوی سلامتی برای تو و مامانت

خانم خونه دار پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:35 ب.ظ http://hekmate-eshragh.blogfa.com/

سلام خاله نسرین عزیز

خواهر من هم در دانشسرای تربیت معلم مشهد درس خونده ولی دقیق نمی دونم ورودی چه سالی بوده ولی اونم اواخر خدمتشه

اون الان در دوره ی راهنمایی معلم علوم اجتماعیه

منم یه ده یازده سالی از شما کوچیک ترم و دو تا دختر دارم 15 ساله و 10 ساله

خوشحال میشم قدم رنجه کنید و به بلاگ من سر بزنید

سلام دوست عزیز،من ورودی 60 بودم و احتمالا خواهر شما دیرتر وارد تربیت معلم شده. در هر صورت از نظرت ممنونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد