وبلاگ خاله نسرین

من متفاوت هستم

وبلاگ خاله نسرین

من متفاوت هستم

مادرجان

دلم برای مادرم تنگ شده .هر وقت دلم می گیره تنها چیزی که بفکرم می رسه مادرمه .نیاز به مادر سن و سال نمی فهمه . من خیلی به تو نیاز دارم .مادرجان کاش می بودی و به درد دلم گوش میکردی. 

 

                                                     

 می دونم کاری از دستت برنمیاد فقط گوش میدادی و نگاه مهربانت مرا آرام می کرد . می دونم که شش ساله که رفتی ولی برای یک لحظه از زندگی من نرفته ای . عکست را در همه جای خانه دارم . نگاه مهربانت توی عکس به من نگاه می کنه .اما هیچ نمی گه .  اصلا مادر بودن یعنی ...    

        

     

                          

                                                      

                                                                                                                

نظرات 8 + ارسال نظر
MyTheme پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:33 ب.ظ http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

MyTheme پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:46 ب.ظ http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

رضا پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:07 ب.ظ http://mohajereshiraz.blogsky.com

گفتی مادر ......... من الان ۲ ساله که مادرمو ندیدم فقط با هم تماس تلفنی داریم دارم براش پرپر میزنم

ممنون که نظر دادی
فقط بیاد مادر باشی کافی نیست حتما به مادر عزیزت سری بزن که دلش خیلی گرفته

نسیم یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:11 ق.ظ http://www.doctor-koochooloo.blogsky.com

مامان جونم با خوندن این متن دو قطره اشک از چشام جاری شد.

عزیزم تو برای من یک نیاز هستی.

به خاطر من قوی باش

خدا صبر بده به همه ی ما

قربون چشمای زیبای تو

میدونی که یاد مادرم به اندازه تمام دنیا با ارزش است

و بمن آرامش می دهد

من قوی هستم و صبر دارم

کی فکرش رو می کرد نسیم یک روز آنقدر بزرگ بشه که مرا نصیحت

کنی و بمن آرامش بده . بزرگ شدنت مبارک

نسیم پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:19 ب.ظ http://doctor-koochooloo.blohsky.com

وقتی که این نوشته رو خوندم بی اختیار اشک ریختم مامان جان


تو مامان گل من هستی. یادت باشه که لبخند تو برای ما یک دنیاست

پس همیشه لبخند بزن

نگین شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:33 ب.ظ

منم دلم واسه مامان تنگ شده.

امیر دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ق.ظ http://my4divari.blogsky.com

خیلی متآسفم از بابت این قضیه . مادر نعمت بزرگیه . خدا همه مادرا رو نگه داره
در ضمن وب زیبایی دارید . برام جالبه خانمی به سن شما اینجاست و وبلاگ نویسی میکنه

ممنون پسرم
شما هم میتونی به مامانت یاد بدی
ما هم در این دنیای تکنولوژی سهمی داریم

شقایق شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 ب.ظ

salam khale jun emshab avalin bar vebetono didam kheyli neveshtehaye zibayi dasht

سلام شقایق جون
خوشحالم که به دنیای وبلاگ سری زدی خودت هم شروع کن و هر چه می خواهد دل تنگت بنویس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد