وبلاگ خاله نسرین

من متفاوت هستم

وبلاگ خاله نسرین

من متفاوت هستم

عید فطر

عید مبارک فطر آمد و به خانه های ما رونق داد. 

این عید برای خانواده ما خیلی عزیزه . ما مراسم خاصی داریم . صبح همه خاله ها و دایی ها با خانواده هاشون به دید و بازدید میرویم .البته با روش خاص خودمون 

بعد از نماز عید به خانه خاله ها و دایی بطور دسته جمعی به نوبت به خانه همه میرویم و صاحبخانه از همه بگرمی استقبال میکنه و با شیرینی و میوه و چای و آجیل پذیریایی میکنه بعد همه با هم به خانه نفر بعدی و پذیرایی و ...  البته حالا چند سالیه که دختر خاله ها و پسر خاله ها هم ازدواج کرده و خانه مستقل دارند آنها هم در نوبت قرار می گیرند و به خانه آنها هم میرویم. تعداد خیلی زیاد شده ولی واقعاْ جالبه و حسابی حال میده.  

امسال نوبت خانه ما در باره وبلاگ نویسی صحبت شد من هم ازفرصت استفاده کرده وبلاگمو به بروبچه های اقوام معرفی کردم و حسابی تشویق شدم . 

عزیزانم اگر به وبلاگم سر بزنید خیلی خوشحال میشم .همه تونو دوست دارم 

مسعود و مریم -امیر و ستاره- دانیال و بهناز - داود و صفورا - افشین و لیلا - صدف و دانیال - شقایق و وهاب -مهسا و بهنود -  اشکان و فاطمه و ......................... 

احسان و احسان و بیتا و مهتا و شادی و رویا و ..................................... 

نگین و محسن و نسیم و مسعودو.................................................. 

خلاصه شمارو مثل بچه های خودم  دوست دارم . 

منتظر نظرات خوب شما هستم .

نظرات 5 + ارسال نظر
فرزانه یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:15 ب.ظ http://farzane.blogsky.com

واقعا که رسم خیلی قشنگی دارین!
راستی قالب جدید وبلاگتون خیلی قشنگه

ممنون
عیدت مبارک

نسیم دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:47 ق.ظ http://www.doctor-koochooloo.blogsky.com

به به مامان عجب قالب زیبایی داره وبلاگتون.

من هم این عیدو تبریک میگم.

واقعا که مراسم ما جالبه . یک روز من خیلی بزرگ تر میشم
و از این مراسم دور میشم . شاید برم یک جای دور زندگی کنم.

اما اینو مطمئنم که همیشه هر عید فطر قلبم به یاد این مراسم و اقوام عزیزم می تپه

نگین شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:57 ب.ظ

سلام اولین عشق زندگی من.مامان قشنگم.به وجود همچین مامان خلاق و فعالی افتخار می کنم و به خودم می بالم.
خیلی دوست دارم.قالب وبلاگتون و نوشته هاتون تکه.

سلام دختر خوبم
دل من به خوبی تو خوش است.
خوب باش و خوب بمان همانطور که همیشه بودی
دوستت دارم .

دانیال و بهناز یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:25 ق.ظ

ما هم شما رو دوست داریم خاله عزیز

سلام ممنون که برام نظر گذاشتین

مهسا وبهنود پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:57 ب.ظ

سلام خوشحال شدم اسممو دیدم من هم این مراسمو دوست دارم و خیلی با شما که انقدر باحالین حال میکنم از دورواستون بوس میفرستم عمه نسرین گلم

سلام عزیزم،خوشحالم به وبلاگم سر زدی.از توجهت ممنونم.شاد باشین با همسر گرامی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد