وبلاگ خاله نسرین

من متفاوت هستم

وبلاگ خاله نسرین

من متفاوت هستم

وبلاگ نویسی

دوست دارم وبلاگ های به روز شده رابخوانم . برایم جالب است. 

دوست دارم وبلاگ جدید بسازم و حتی دوست دارم با افراد جدیدی دوست بشم که در شرایط سنی من باشند و مثل من مادر و در باره بچه ها و زندگی و خاطرات خوب آن صحبت کنیم.

نظرات 3 + ارسال نظر
گندم یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:09 ب.ظ http://lovsat.blogsky.com

به من هم سر بزن امیدوارم بچه ها خوشبخت باشند

نسیم پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:38 ق.ظ http://doctor-koochooloo.blogsky.com

[:S027
وای مامان! چه کار کردی! مامان دیگ ه حسابی از من جلو زدین

این قالبو از کجا اوردین؟ چه با کلاسه! چه قیافش عجیبه!

اوه اوه! اسم نویسنده رو کنارش می نویسه


مامان جون واسه این که دوست های بیشتری پیدا کنی باید در وبلاگ های بقیه که می خونیشون نظر بذاری.

نگین پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ق.ظ

جیگر مامان خوبم.که اینقد خوش ذوق و سلیقس.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد