وبلاگ خاله نسرین

من متفاوت هستم

وبلاگ خاله نسرین

من متفاوت هستم

خواستگاری

تولد دخترم نزدیک شده بود که خواستگار جدید ی پیدا شد. خلاصه با دیدن اونا کمی علاقمند شدیم و تحقیق آغاز شد و بلاخره بله گفته شد  

دخترم را در طی یک هفته جواب دادیم توکل کردیم و امیدوارم خداوند هم کمکمان کند و وصلت خوبی باشد.  

خدایا ما را تنها نگذار  

دخترم را خوش بخت کن  

از تمامی خوانندگان وبلاگ تقاضا می کنم دعا کنند و از خدا بخواهند که همه ی جوانان را خوش بخت کنه از جمله بچه های ما را 

ممنون 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مدیالینک دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:20 ب.ظ http://mediaplayer.iranblog.com/?mode=DirectLink

با سلام
آیا به دنبال دو رقمی کردن رتبه خود در گوگل و الکسا هستید
آیا به دنبال سایتی برای آپلود فایل هایتان با لینک مستقیم هستید؟
آیا دنبال فروشگاهی اینترنتی هستید ویا می خواهید کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید
به مدیا پلیر خوش آمدید با جدیدترین لینک ها درخدمتیم.

شاپرک دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:25 ب.ظ http://neveshtehaye-limoee.blogsky.com/

خیلی خیلی دقت کنید.یک هفته زمان مناسبی نیست.
روابط قبل از ازداج رو براشون سخت نگیرید و بگذارید حتما شناخت پیدا کنن.به دخترتون بگید فرد رو در نقش های مختل همسری فرزندی و ... ارزیابی کنه.
اصلا عجله نکینید.محدودشون نکیند.
امیدوارم خوشبخت بشن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد