وبلاگ خاله نسرین

من متفاوت هستم

وبلاگ خاله نسرین

من متفاوت هستم

بچه ها

مدتی است که چیزی ننوشته ام . من بچه هایی دارم که بخاطر داشتن آنها خدا را شکر می کنم . همسر خوبی دارم که با حمایتش باعث موفقیت بچه ها شده گرچه خیلی کم حرف است و خیلی کم ارتباط برقرار می کند ولی همه هم و غمش بچه ها هستند . 

دختر اولم در رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار درسش را تمام کرد و از خدا می خواهم برای ارشد قبول شود. 

دختر دوم هم در رشته پزشکی درس می خواند و هنوز راه درازی در پیش داد. 

پسرم در رشته صنایع دانشگاه شریف قبول شد و هنوز اطلاعات کمی در باره این رشته داریم .  

از خدا ممنونم.

نظرات 4 + ارسال نظر
جهان باکس دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:58 ب.ظ http://www.jahanbox.com





! سلام
قلمی زیبا و تأثیرگذار و وبلاگی پرمحتوا دارید.

برایتان آرزوی موفقیت بیشتر می کنیم

ضمنا خوشحال خواهم شد اگر وقت کردی سری هم به سایت من

که حاوی مطالب متنوع فرهنگی، اجتماعی و مذهبی است بزنی.

اگرسایت منو در پیوندهای وبلاگت با نام ( روزنامه نگار تازه کار)

قرار بدی ممنون هستم بعد بگو به چه نامی در سایتم لینکت کنم.

پایدار باشید

آدرس من اینه

www.rooznegar2.persianblog.ir



راستی می تونی با ثبت لینکت آمارت رو اینقدر افزایش بدی که خودت هم باور نمی کنی .

برو تو سایتشون بعد به قسمت لینک خود را اضافه کنید

برو و لینکت رو ثبت کن و کد تولید شده رو تو قسمت ویرایش قالب بریز .

خیلی با حاله.یه بار لینک باکس رو نشون بدی یه بار لینکت رو اول همه لینک باکس ها نشون میده

اسم سایتشون هم

www.jahanbox.com



ضمنا به سایتهای

پاسا‍ژ اینترنتی تجارتگر

www.tejaratgar1.ir

مدیریت آگهی و بازرگانی تجارتگر

www.tejaratgar.ir.com

اگر سر بزنی ضرر نمی کنی


امیر دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:31 ب.ظ http://links.iranshopping.ir

سلام،
چه طوری همسایه؟
خیلی با وبلاگت حال میکنم
اون دفعه بهم گفته بودی کد لینک باکس جدیده چیه؟
ببین تازه راه افتاده برا 3 ماه مجانی همه لینکارو ثابت میذاره.
فقط جوادش نکنیا !!!
اول کدشو بذار تو وبلاگت بعد برو به آدرس http://links.iranshopping.ir
لینکتو از منو ارسال لینک ثبت کن، تاییدش که کردن میذارن
اینم کد:
<script language='javascript' type='text/javascript' src="http://links.iranshopping.ir/admin/engine/frame.js"></script>
فقط اینکه برا عنوان یه متن جذب کننده بزار . البته نه غیر اخلاقی و سیاسی که رد میشه لینکت
فعلا کاری باری نداری؟
بای بای ، به منم سر بزن

نسیم شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:54 ب.ظ http://doctor-koochooloo.blogsky.com

سلام مامانی. بابا عجب وبلاگ قشنگی داری. همانا قشنگ ترین وبلاگ مال شماست


مادر شایسته تو هستی. خو شبه حالت . امیدوارم من هم مامان خوبی بشم!

دانیال چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:07 ب.ظ

سلام
از اینکه خاله و بچه خاله های به این باحالی دارم خدا را شکر می کنم
و این رو هم بدونین که من همیشه همونطور که شما پشتیبان من بودین من هم در کنارتون هستم مخصوصا نسیم

ای ناقلا ی دانیال
نمیدونستم وبلاگ منم خوندی
همیشه دوست داریم و همراهت هستیم
من هم روی راهنمایی ها و کمک های تو حساب میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد