وبلاگ خاله نسرین

من متفاوت هستم

وبلاگ خاله نسرین

من متفاوت هستم

حرف های شنیدنی

موفقیت،جریان مداومی است که ضمن آن مشتاق و آرزومند موفقیت های بیشتری هستیم.   

 P  

قدرت ، کلمه ای هیجان آور است . 

 

  در جهان ، قدرت همیشه امری پایدار است . اندیشه های خود را شکل دهید والاّ دیگران اندیشه های شما را شکل می دهند . خواسته های خود را عملی سازید وگرنه دیگران برای شما برنامه ریزی می کنند . به نظر من نهایت قدرت در این است که نتایج دلخواه خود را بدست آورید و در عین حال به دیگران ارج بگذارید . قدرت در این است که بتوانید روال زندگی خود را تغییر دهید . افکار خود را دگرگون کنید و موجب شوید که کارها به مراد شما و نه در جهت مخالف شما انجام شود .

نظرات 2 + ارسال نظر
علی شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:10 ب.ظ http://tiz.blogsky.com

سلام دوست من
وبلاگ قشنگى دارى. منم یه وبلاگ قشنگ دارم، یعنى سعى مى کنم قشنگ باشه! خوشحال مى شم اگه پیشم بیاى و نظرتو راجع به مطالب وبلاگ بهم بگى.
منتظرتم.

نسیم شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:19 ب.ظ http://doctor-koochooloo.blogsky.com

الهی من قربون مامانم برم. که اینقدر قشنگ مینویسه. بابا شکل هم گذاشتی تو نوشته هاتون. خیلی قشنگ شده. فقط خطشو ریز کنین. تا خوش قیافه تر بشه. خطشو شماره سه بذارین. توی وبلاگ اسیا بچرخ هم حرف های معمولی سلام و احوال پرسی بنویسین که جو صمیمی تر بشه. بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد