وبلاگ خاله نسرین

من متفاوت هستم

وبلاگ خاله نسرین

من متفاوت هستم

سلام

سلام ،سلامی به پاکی جویبار، سلامی به صداقت سیب سرخ، سلامی به استواری کوه های سرفراز ، ‏سلامی به سخاوت زمین و سلامی به بلندای آسمان و خلاصه سلامی به پاکی و مملو از مهر و صفای ‏دوستی ،سلام من به غنچه ای که صبحدم به خنده باز می شود و سلام من به پیچکی که با روشنایی سحر ‏آغاز می شود.‏
سلامی سبز، سلام به کوچولوها و جوان ترها، سلام بر یاس های سپید خانه، پدرها و مادرها، پدربزرگ ‏ها و مادربزرگ ها، ‏
سلام و درود بر شما که نور و رحمت خانه اید.‏
چون ندارم در دنیا اعتبار                            بماند این نوشته یادگار
زندگی جام خاطره هاست.  خاطراتی تلخ و شیرین،  خاطراتی که  می روند و دوباره می آیند. چقدر خوب ‏است که انسان همیشه ‏
با امید زندگی کند ،زیرا این امید است که به زندگی انسان معنی
‏ و مفهوم می بخشد .زندگی ما وقتی زیبا تر می شود که برای یکدیگر باشیم نه در مقابل هم ‏‎ 

هر یک از ما در عالم وجود، انسان هایی ویژه و یکتا هستیم و عشق بالاترین و قدرتمندترین وسیله ‏ای است که در زندگی در اختیار داریم .عشق به خود عشقی خودخواهانه نیست .خودشیفتگی در واقع ‏مثبت ترین و کامل ترین نحوه بیان تشکر از پروردگاری است که زندگی را به ما اعطا کرده است ‏‏.چنانچه خودتان را دوست بدارید و بدانید که نزد خداوند انسان کاملی هستید پس این توانایی را پیدا ‏می کنید که شعاع این خوشبختی را به اطرافیان خود منتقل سازید. ‏‎ 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:33 ق.ظ

من عاشق دوستی با شما هستم ولی ۲۰ سال از شما کوچکترم اشکالی نداره؟ اگر از نظر شما اشکالی نداره با ایمیلم تماس بگیرید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد