وبلاگ خاله نسرین

من متفاوت هستم

وبلاگ خاله نسرین

من متفاوت هستم

معرفی

من نسرین هستم متولد 1341 همسر و سه فرزند دارم .

 علاقه مندم که با افراد زیادی از طریق وبلاگ آشنا و

دوست  بشوم .اگه شما هم  مایل هستید لطفاًنظر بدهید. ممنون

زندگی باشکوه و زیباست. من می خواهم بایستم ، سبزباشم و زندگی کنم درست مثل سپیدار. تصمیم دارم عمری طولانی ، پرثمر و موفقیت آمیز داشته باشم رشد کنم و درس های جدیدی بیاموزم .فرد فرد شما را از صمیم قلب دوست دارم.

نظرات 8 + ارسال نظر
Green plum جمعه 27 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:02 ب.ظ

سلام خاله نسرین !

محمد جمعه 27 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:03 ب.ظ http://pronline.blogsky.com

سلام
اگر خواستید تبادل لینک کنید در وحله ی اول سعی کنید لوگوم رو بذارید و بعد اگر خواستید وبلاگ من رو با اسم زیر بزنید تو وبلاگتون:

بزرگترین وبلاگ تفریحی و برنامه

بعد تو بخش نظرات وبلاگم بگید تا منم لینکتون کنم
منتظرتونم

اینطوری طبق خواسته ی خودتون میتونید با افراد زیادی آشنا و دوست بشوید...

آرش یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:28 ق.ظ

سلام خاله جون
شما کجا ساکنید؟

سعید شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:15 ق.ظ

خوده خودم شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:36 ق.ظ http://www.khodamokhodam.blogsky.com

میشه بپرسم چی تدریس میکنین؟!

ابتدایی

حسنا پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:18 ب.ظ http://manpezeshkam.mihanblog.com

سلام اگر خواستید به وبلاگ من هم سر بزنید و لینکم کنید ممنون میشم

نسرین پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:20 ب.ظ

سلام خال نسرین به من میگن نسرین خاله

سلام ممنون که نظر گذاشتی.خوشحال میشم خودتو بیشتر معرفی کنی.جالبه که هم نام هستیم.

ملیکا یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:36 ق.ظ

slm web bahali darin khosheman amad

سلام ممنون از لطف شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد