وبلاگ خاله نسرین

من متفاوت هستم

وبلاگ خاله نسرین

من متفاوت هستم

پسرم رفت

باز هم خیلی زود گذشت........

پسرم بزرگ شد مدرسه رفت 

درس خوند و درس خوند ............

بزرگ شد وآزمون داد 

آزمون مدرسه نمونه با رتبه خوب قبول شد

درس خوند و درس خوند........

ازمون دبیرستان نمونه داد و بارتبه خوب قبول شد

درس خوند و درس خوند .........

کنکور داد و  رتبه خوبی آورد

انتخاب رشته کرد و دانشگاه شریف قبول شد

درس خوند و درس خوند.........

اپلای کرد و براش چند تا پذیرش اومد

برای دانشگاهی در امریکا قبول شد 

 به سختی تلاش کرد تا آماده رفتن شد

 که باز هم درس بخواند و درس بخواند

و رفـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت.....



نظرات 2 + ارسال نظر
مریمی دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:07 ب.ظ http://fereshteh-sheytan.blogfa.com/

غصه نخور خاله جون فدات بشم

پروانه سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:23 ق.ظ http://137921

سلام ولادت امام رضا به شما تیریک عرض می نمایم به من هم سریزنید ممنون میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد