وبلاگ خاله نسرین

من متفاوت هستم

وبلاگ خاله نسرین

من متفاوت هستم

نوروز و دوری

باورم نمی شه 7 ماه گذشت و پسرم دور از وطن . آن وقت ها که دانشگاه بود هر وقت تعطیلی بود به خانه میامد .روزهای عید ،قبل از امتحانات،بعد ازپایان ترم ،نوروز و...

عید قربان،ترم اول ،عید نوروز ،سیزده بدر و...تعطیلات گذشت و من باید به این نیامدن ها عادت کنم .خدا رو شکر می کنم که زنده و سلامته 

انشاله با موفقیت دوران تحصیلش رو سپری کنه و با افتخار به وطن عزیزم ایران برگرده .

خیلی جاش خالیه و دلتنگم

نظرات 2 + ارسال نظر
آخرین پلان شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:29 ق.ظ http://www.akharinpelan.blogfa.com

سلام. پاینده باشی

سعید ‏n ‎ جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 02:17 ق.ظ

خاله دمت گرم عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد